torsdag, november 24, 2011

On the road again...

Livstecken från MamaB.
Sitter på bussen på väg upp till Hufvudstaden, det vankas partykryssning med 100% party åter igen.
Prognosen med 3300 sålda biljetter, ett väldigt förnämligt resesällskap, artister så som Italobrothers & Cascada eller bara det faktum att de låtit bygga upp en 140 meter lång dans-arena, vittnar att de närmaste 40h ute på sjön kommer gå till historien. En mäktig upplevelse jag icke vill gå miste om.
Så nu stretchar jag lite & gör det som får mig att glömma tid & rum, det som får mig känna total eufori, det som gör mig sjövåt av svett...DANSAR!!
Befinner du dig på båten > joina mig/oss på dansgolvet. Befinner du dig någon annanstans....too bad for you!
Om tid & tillfälle finnes kanske det kommer en liten uppdatering från Östersjön, om inte ska jag avlägga en rapport vid ett senare tillfälle.
Tills dess, Simma lugnt!

Från förra kryssningen, dessvärre följer varken Linus eller Palmen med denna gången :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar