tisdag, maj 03, 2011

Jahopp...

Har varit lite frånvarande *sorry* men känner inte direkt att jag har ngt att skriva om heller. Mammavecka jämna veckor, najs med lite liv & rörelse runt omkring mig.
Utöver jobb & liiite träning händer inte särskilt mkt f.t.
Sitter & fnular på en ny tatuering igen (det är som en drog, är lite rädd för hur jag kommer sluta upp ;) ). Lutar nog åt att vi tar tag i halvsleeven nu, men jag är inte riktigt på det klara vilket av motiven vi ska använda oss av....den måste gå ihop med ryggtavlan anyway. Tjejig & färgstark kommer den bli iaf, har tidigare fått klagomål på att mina gaddar är tjejiga...men haaaallå *NEWSFLASH* jag är en tjej! Är inte sugen på örnar & dödskallar öht, det stämmer inte överens med min personlighet, I'm girlygirly ;-D

Nä, nu är strax ugnspannkakan klar i ugnen, då vankas middag & sedan ska vi knalla bort en sväng till gymmet så jag får träna. Som sagt, jobb & träning....de enda aktiviteterna *pekar upp* 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar