onsdag, maj 18, 2011

Jahapp...

tjena läget?
Kom på mig själv här om dagen att jag inte bloggat på evigheter, satt mig ner för att uppdatera, men skippade det eftersom jag kände noll inspiration. Har ff ingen inspiration, men tvingar mig nu ändå att plita ner ett inlägg.

Vad finns det för ngt spännande att delge då, inte mycket som hänt sedan sist.
Jobb & ett par väldigt lyckade utgångar (vilka jag inte tänker redovisa här).
Sedan har jag & mina småbröder  (hahaha vad unga jag får dem att låta) bestämt att vi ska försöka plita ihop något musikprojekt i sommar när de kommer hem. Det ser jag verkligen fram emot, länge sedan jag fick utlopp för min musikaliska kreativitet :)

Mammavecka nu, barn, kläder & leksaker eeeeheeeverywhere, men jag trivs i mitt egna lilla kaos. När det blir för stökigt idkar jag barnarbete & tvingar dem plocka upp efter sig, vilket de börjar bli riktigt bra & snabba på...gör det även numer utan gnäll *tummen upp*
Annars knallar livet på i sin egna inteännuinlärda bana, men hey snart är det sommar....slår vad om att man får ligga då (ja, fantasin är det tamigsjutton inget fel på) !!

Jag & mina kottar....då väldigt små kottar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar