måndag, januari 24, 2011

Long time....

GUD vad jag skriver & skriver hela tiden....man får ju knappt en SYL i vädret.
Sån nedrans tur att jag inte behöver avbryta mig själv då, prata på du Kalmars läckraste 33åring. Du är värd att lyssnas på & när jag tröttnat lyssna ska jag stänga av öronen & bara bländas av din storslagna utstrålning.



Nöööööööööö, riktigt så där känns det inte.
Skriva borde jag kanske göra, för att bena upp virrvarret i skallen på mig.
Men f.t. försöker undertecknad bara få livet att gå ihop.
Denna veckan ska jag utöver att jobba & vara en bra mamma till mina tre underbara ligister, även hinna att packa & städa hela förbenade huset. På måndag går flyttlasset in till Manillagatan & på tisdag tar de nya husägarna över. Då ska alltså huset vara tömt & städat. Jäkligt tajt med tid. Spännande läge alltså :-/


Åter till det 1:a stycket;
Utstrålning avger jag väl ungefär så pass mkt för att upphetsa dammråttorna under soffan, vacker är jag då rakt inte heller.
Nu får det fan ta & hända ngt som kan väcka liv & glädje i min sargade själ, pallar inte med den gråa massan längre.
Kom & rädda mig!



En liten glimma sol i allt det nattsvarta är att jag nu minsann bara har 6,5 kg till mål! :)
När jag flyttat in till stan börjar jag gymträningen igen, i sommar tänker jag fan inte gömma mig i vassen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar