söndag, september 13, 2009

Nu jävlar!!

Här & nu ger jag mig själv ett löfte (WOW E-tangenten funkar!!)

På 8 veckor, ska jag tappa 10 kg, börjar späkningen imorgon.
Nu har jag det i skrift, nu kan jag inte mygla mig ur det här.

Tänkte börja pulvra en vecka eller två för att sedan övergå till min gamle vapendragare Atkins. (har ju faktiskt förut tappat 20 kg på 4 månader genom den förträffliga metoden, så det går)
Kommer även träna så gott jag kan, på min crosstrainer, mina träningsfilmer & även senare på min roddmaskin som jag nu beställt.
De hade sänkt den med ytterligare 1000:-, så nu var jag ju tvungen att slå till. Kändes som om erbjudandet var direkt riktad till mig.
Funderar även på om jag ska beställa hem pulver för ytterligare en omgång, eller om jag ska testa Nutrilett när mina påsar tar slut, fast jag har hört att det inte smakar särskilt bra.

Återkommer imorgon (eller senast på tisdag) med startmått & siffror, så det hela sköts som det skall.
Nu behöver allt stöd jag kan få...ok, då kör vi!!!

Sayonara / en snart x-tjockis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar