måndag, september 14, 2009

1:a dagen

Okej, började min resa mot en finare, mindre liten mig idag (nu har e-tangenten lagt av igen).
Har hittills tagit 2 pulverpåsar av 3 & fått i mig ungefär halva dagsransonen av vatten.
Började morgonen med att sprinta (eller mja, kanske inte direkt ngn sprint, men hyfsad snabb rörelseaktivitet var det i alla fall) 15 minuter på Crosstrainern, 5 km kom jag, påstod displayen...jag tyckte det verkade som om jag stod kvar på samma plats hela tiden.
Tänkte toppa dagen med ett Yoga-pass åxå, så har jag gjort bra ifrån mig idag i alla fall.

Får väl ge ifrån mig mina startsiffror åxå, men jag mörkar startvikten tillsvidare....känner mig inte alls tillfreds med den öht (kanske outar den senare).

Tabellen blev inte bra, & fotot är fult (men man brukar se förändringarna i ansiktet rätt bra så jag får väl offra mig, bjuder däremot inte på ngn helkroppsbild än). Jag gör om tabellen senare ikväll ich glaube.
Red. Tog bort det fula fotot....& se på fan nu funkar E-tangenten....vilken nervkittlande följetong!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar