torsdag, januari 07, 2010

Ny kategori

Kommer på allmän begäran starta en ny kategori här inne.
Tjejerna på jobbet klagade på att jag aldrig uppdaterar.
Jag kontrade med att jag inte har något spännande att skriva om & inga roliga outfits att redovisa.
Då tyckte Sandra att jag kunde visa saker jag shoppat, men eftersom jag inte tror att mina läsare (pluralis...hahaha possitivt tänkande!) tycker det är så spännande att titta på foton av mjölk, bröd & tamponger, så då väljer jag att blogga om det mest spännande i mitt liv (utöver barnen då), den sak som uppenbarligen verkar leva sitt eget liv, som ingen naturkraft rår på.
Nämligen mitt hår & min frisyr (eller avsaknaden av den).
Så jag ger er; *trumvirvel*

Dagens Kalufs
- den nakna sanningen.

Kommer fota på morgonen innan jag lagt min hand på den
(därför kommer jag se ut som ett rufsigt trött miffo, men det får ni stå ut med)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar