onsdag, augusti 12, 2009

3:e dagen strax avklarad

Påbörjade ännu en pulverkur i måndags & än så länge har det gått strålande.
Strålande i det avseende att jag inte känner något sug på någonting onyttigt (eller något annat heller för den delen).
Inte fullt lika strålande resultat på vågen dock, tror inte jag gått ner mer än något hekto...kan bero på att jag under så många månader har pendlat av & på på det där pulvret så kroppen inte reagerar lika bra längre.
Men står jag på mig några dagar till kommer det vända, det måste det göra, kroppen måste ju få sitt bränsle någonstans ifrån menar jag.
(& då kan jag tipsa kroppen om att det finns några finfina fettdepåer söder om axlarna...det är bara att hugga in!)
Annars har jag inte mycket mer att tillägga förutom att e-tangenten fungerar för tillfället *lycka*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar